Jest rok 2024 naszej ery. Cała Politechnika została podbita przez studentów... Cała? Nie! Ostała się ostatnia wioska Nieugiętych Galów, która wciąż walczy z legionami najeżdżającymi na Obóz Studentów PWr! To właśnie tutaj, najbardziej zaangażowani Galowie, powitali i wytrenowali nowe pokolenie wojowników! Które dalej będzie kontynuowało nasze tradycje!
Nasze Igrzyska Dziesięciolecia są już historią… Wielu studentów poległo… Jednak Ci co przetrwali, chodzą po uczelni dumni! Ponieważ wiedzą jak dużo przeszli, nigdy już nie odmawiają treningów oraz zawsze chętnie podzielą się swoim doświadczeniem z młodymi trybutami. Na obozie, skorzystali z wielu warsztatów i rywalizowali w wielu konkurencjach, zawiązali sojusze już na całe studia i zgadzają się z jednym, obóz już na zawsze pozostanie w ich pamięc
Tym razem Sokół Millennium przeniósł nas do odległej Galaktyki! Wszyscy obecni Łowcy Nagród mieli szansę zawalczyć między sobą w licznych starciach. Mogli również dobrze się poznać i podszkolić poza galaktycznym polem bitwy, uczestnicząc w różnorodnych warsztatach, prowadzonych przez naszych Mistrzów Zakonu!
Podczas tego Obozu Studentów PWr wypłynęliśmy na szerokie wody, aby poznać smak przygody. Na nieznanych wodach stoczyło bitwę 6 okrętów, a były nimi: Cesarzowa, Interceptor, Cicha Maria, Latający Holender, Zemsta Królowej Anny i Czarna Perła. Mieli oni możliwość za walczenia w wielu konkurencjach, aby udowodnić, kto jest prawdziwym królem mórz. Nie mogło się odbyć również bez ciekawych warsztatów takich jak samoobrona, malarstwo czy chociażby warsztaty barmańskie.
Tego września postanowiliśmy wyruszyć do Śródziemia wraz z Trollami, Orkami, Krasnoludami, Hobbitami, Elfami oraz Entami. Podczas tej niezapomnianej przygody
inspirowanej twórczością Tolkiena, oprócz integracji z innymi nowo-przyjętymi studentami, mieliśmy szansę wziąć udział w licznych warsztatach, prowadzonych przez naszych najaktywniejszych studentów!
Forma obozu przyjęła się rewelacyjnie! Dlatego też stała się ona integralną częścią naszych wyjazdów. Kontynuowaliśmy, także upiększanie naszej warstwy graficznej, by jeszcze bardziej zapadała ona w pamięć. Tym razem przenieśliśmy się do Zasiedmiogórogrodu, w którym było 6 grup baśniowych istot: Gang Pinokia, Księciunie, Księżniczki, Wesoła Kompania, Ogry
i Smosiołki. Punkty zdobywali podczas wyzwania Archery Tag, Turnieju Rycerskiego czy Wielkiego Bajerowania Królewny. Ciekawe newsy ze świata obozowego mogliśmy przeczytać codziennie rano w Bagienniku. Wiele ciekawych warsztatów, takich jak barmańskie czy żagle, zostało zachowanych, a wzbogacone zostały o podstawy modelowania i druku 3D, improwizację czy dance fitness.